اولین روز مرخصی...

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممم 

سلاااام عزیز دل علی... 

 

نگار خانوم دوست داشتنی و ناز من... 

 

علی ِ بدت که این همه همیشه ،همه جوره اذیتت میکنه اومد بالاخره... 

 

خوبی خانومم؟؟ 

 

امروز که میدونم اصلا  خوب نیستی... 

 

یه سلامم کنم خدمت دوستای اینجا..من نبودم خوب رونق پیدا کرده خونه ژله ایمون... ایوللللللللل... 

 

جمعه ها عجب روزای گند و مزخرفیه..شایدم نیستا..ما خودمون روزا رو به گند میکشیم..که میدونم عقیده تو درباره امروز صددرصد همینجوره... 

 

خانومی به جون خودم به خدا نمیدونم چی بگم.میدونم هرچی هم بگم، میگی توجیه کاراته..همیشه هم کارت همینه...نمیدونم. موندم توش مث خ ر..بلا نسبت همگی... 

 

دلم مث دل تو، بدجور گرفته خانومی... 

کاش بتونم آرومت کنم .حالتو یکم بهتر کنم. اونوقت خودمم بهتر میشم میدونم... 

 

خانومی منتظرتم بیای نت...اس ام اس که کلا تعطیله باز... 

 

دلم بدفرم تنگته... 

 

منتظرتمممممممممممممممممممم... 

 

علی ِ بد منتظرته و دلش تو رو میخواد...