من فقط عاشق اینم...

من فقط عاشق اینم ...  

 

                  حرف قلبتو بدونم...  

 

                                الکی بگم جدا شیم تو بگی که نمیتونم...

 

       

 

من فقط عاشق اینم ...

 

              یکی از همه روزایی ۲..۳ روز پیدام نشه ببینم تو چه حالی داری... 

 

                         

  

 من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم... 

                                    اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم... 

 

  

من فقط عاشق اینم... 

 

              روزایی که با تو تنهام کارو بارو زندگیمو بزارم برای فردا... 

 

 

من فقط عاشق اینم... 

 

             وقتی از همه کلافم بشینم یه گوشه دنج موهای تورو ببافم... 

 

 

عاشق اون لحظه ام که  پشت پنجره بشینم حواست به من نباشه دزدکی تو رو ببینم... 

 

 

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم... 

 

                                    اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم... 

  

 

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم... 

 

                                    اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم... 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
امیر جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://mediaplayer.tk/

درود ، دانلود جدیدترین کلیپ ها؛ موزیک وموزیک ویدیو های ایرانی
[گل][بدرود]

ماریه جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ http://farasolove.blogsky.com

دانشگاه که تموم شد دوری -دلتنگی شروع شد
شهریور میره آموزشی..
۲۰ روز دیگه من میرم خارج واسه ادامه تحصیل..
وبلاگتون خوندم حسم عجیب بود..
یه روز خوب میاد اینو میدونم..
خوش باشید

آیسودا جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.irpersian.com//

سلام
خیلی سایت خوبی داری من که لذت بردم
[دست]
اگر دوست داری در موتور جستجوی من لینک خودت را ثبت کنی کافیه بیای و به صورت زیر سایت خودت را جستجو کنی تا ثبت بشی:
آدرس سایت+عنوان سایتت

قربانت
منتظرتم
فدات شم[نیشخند][قلب]

VpnServ جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.1.vpnserv.us

آیا از وضعیت بد اینترنت کشور خسته شده اید ؟ آیا از فیلترینگ گسترده داخلی جانتان به لبتان رسیده است ؟ پس بد نیست چیزهایی در مورد "وی پی ان" بدانید . درواقع همان فیلترشکن خودمان که محدودیتی در استفاده نداشته و به هیچ وجه در کاهش سرعت اینترنت شما تاثیر گذار نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید

خانم صورتی سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ق.ظ

نگار عزیزم سلام
حق تو دوست خوبم که تو شادیا و غمام تو مدت کوتاهی که وب داشتم همراهم بودی،دونستم که واست بگم چرا بی مقدمه،ییهو میخوام دیگه ننویسم.
یه آشنا که خودمم نمیدونم کیه وبلاگ منو هک کرده بود و بیشعور همینجور هی میخوند و خلاصه از نوشته ها و عکسای وبلاگ استفاده ابزاری کرد و آبروی ما رو برد پیش یکی دیگه.اینه که دیگه نمینویسم.حداقل فعلا نمینویسم.
ایمیلمو آدرسشو گذاشتم.:*

خانم صورتی سابق دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

باور میکنم چون منم دلم برات یه ذره شده بود دوست جون خودم!:*

خانومی جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ق.ظ http://khonamo0on.persianblog.ir

ایشااا.. که زودی خدمت عشق ات تموم شه.زودی به هم برسید

رامین،زهره یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ب.ظ http://raminorzohre.blogfa.com

سلام.
من تازه واردم...نوشته هاتون رو کم و بیش خوندم. خیلی ی ی ی ی ی ی ی ی خوجمل نوشته بودینا.آدم کلی کیف می کنه قربون صدقه رفتنای 2 تا عاشق رو این طوری بی ریا می بینه.
خوش به حالت نگاری که علی جونت سربازیش سر اومدُ دوره غم و غصه هات تا حدی رفع شد.
اما من بیچاره هی باید فک کنم عسلیم کی باید بره کی بر میگرده...کجا میره و ...و ... و...
خلاصه به قول اون زیگزاگ خانم که ایشششششششششششششششششالله امسال سال وصال باشه واستون.پیش ما هم بیاین اگه دوست داشتین. رمز ما l()ve با حروف کوچیک *-:

رامین،زهره یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ

راستی معلوم خیلی وقته ازتون خبری نیستا؟؟!!چرا؟؟!!!! )-:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد