دل...

سلام علیکم خدمت بانوی عزیز خودم... 

 

به علت ذیق وقت سریع اومدم چند نکته رو بگم که سند باشه که فردا روز بتونی یقمو بگیری.. واینکه خیالتم راحت باشه کهخ دنبالشم من... 

 

اول اینکه فردا میرم دنبال یه مشاور خوب و اگه بشه تا بعد از ظهر دیگه میرم پیشش حتما... 

 

دوم اینکه وقت قطعی واسه دکتر صورتم ۳ شنبه باید برم چون فقط سه شنبه ها وقت میده...پس خودم یادمه تو هم میدونم یادم میندازی که بریم وقت بگیرم... 

 

دیگه اینکه ایشالا به اومید خدا فردا گوشی هم میخرم ... سفیدشم میخرم که زیاد نزنیم...:دی 

 

بعدش اینکه میخوامت عزیز دلم..جدی جدی میومت دیگه...دنبال کارم هستم باور کن ...دارم همه تلااشم رو میکنم که تو رو دلگرم کنم و امیدوار... پس تو هم فکر و خیال نکن و خودتم اذیت نکن همه چی درست میشه ایشالا به امید خدا تلاش خودم... 

 

دیگه اینکه خدا کنه دل نا ارومتو اروم کنه این چند خط... 

 

دیگه ترش اینکه ما دربست مخلصتیم بانو.. 

 

دوسسست دارمممممممممممممممممممممممم هشتاد هوارتا... 

 

بوس بوس بوس بوس بوس...

نظرات 2 + ارسال نظر
نگاه دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ http://zaviyeyedid.blogfa.com

چه خوب که شما انقد همو دوس دارین...

سارا جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:37 ب.ظ http://khialekabood2.persianblog.ir/

آخی ...

اینجا !

گمش کرده بودم ...

خوشحالم که می خونمتون دوباره ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد