ببخشید کامپیوتر ِ شما خوردنیه یا کردنی؟؟

این بدن من با شکلات و قهوه و میوه زنده است!! اگر روزی این ۳ تا بهم نرسه، باید از توی جوب پیدام کنن!! 

دیروز  رفتم دیدم توی یخچال کم میوه داریم!! یعنی انقدر افسرده شدم که حد نداشت! زنگ زدم با بابام کلی دعوا کردم و بعدشم تاکید ِ مؤکد و مکرر ( یعنی خیلی هشدار جدی!) کردم که شب یخچال رو پر میکنی!! من دوست دارم در یخچال رو که باز میکنم کلی میوه توش باشه و دلم باز بشه و تفریح کنم!! شب هم قبل از اینکه بابام بیاد خوابیدم! 

امروز عصر از دانشگاه برگشتم و با ذوق رفتم در یخچال رو باز کردم که مثلا میوه به بدن بزنم!! میبینم همون میوه دیروزی‌ها هم دیگه نیست!! یعنی آدم لذت میبره که توی خونه به اندازه خیار چمبل هم حساب نمیشه!... 

یه ساعت بعد اومدم میبینم مامانم برای خودش یه ظرف میوه آورده داره صفا میکنه!! میگم اینا رو زیر تختت قایم کردی که من نخورم؟؟ میگه: نه بابا!!‌نمیدونم این بابات چرا انقدر میوه میخره! یخچال شلوغ میشه بدم میاد!! همه میوه ها رو گذاشتم توی بالکن!! هوا خنکه اونجا خوب میمونه، یخچال هم شلوغ نمیشه!!....  

 

نه بابا چه کاریه حالا! نمیخواد تقویم رو نیگا کنی! مطمئن باش توی قرن ۲۱ هستیم!! 

اینا رو گفتم که اگه ۲ روز دیگه اینجا تعطیل شد و دیگه ننوشتم، نگین علی اومده مرخصی و رفتن عشق و صفا!! نه فداتشم  خره ما از کرگی دم نداشت!! ...اگه دیگه ننوشتم مطمئن باش مامانم کیس کامپیوتر رو برده توی حموم و داره به عنوان چهارپایه ازش استفاده میکنه...نشسته روش داره کف پاش رو سنگ پا میزنه!! ...لپ تاپ هم که دیگه همه میدونن کاربرد اصلیش تخته گوشته، حالا اگه بعضیا باهاش به اینترنت وصل میشن به خاطر اینه که تخته گوشتش آپشنهای زیادی داره!!! چه توقعاتی دارینا!! 

 

 ---------------------------------------

 

علی؟؟ بهت گفته بودم که این استادمون لهجه‌اش مثل توئه؟؟...تازه صداش هم مثل توئه! چهارشنبه ها دیوونه میشم از بس صدای این رو میشنوم و به یاد تو میفتم!! آخه لامصب سرباز شدی و اینهمه بهم دلتنگی دادی به جهنم!! دیگه این لهجه‌ات چی بود که مثل سیخ بره توی قلبم؟؟

نظرات 9 + ارسال نظر
بهزاد و آیسان چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.2ashegh.blogfa.com

این شیوه نوشتن تو منو کشته
چجور تیتری بود
بی خیال
یه سوال علی چقدر مونده تا پایان خدمتش؟؟؟؟

:دی
اگر بهش ۳ ماه به خاطر دیر اقدام کردن اضافه خدمت نخوره، اسفند تموم میشه!

نیلوفرانه چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ب.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

منم عاشق قهوه ام ولی شکلات و میوه اصلا ... میوه که اگه پوست کنده دستم ندن محاله بخورم !

۲ روز دیگه که پوستت چروک شد میشینم قاه قاه بهت میخندم! :دی

ستاره چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ب.ظ

می گم من چه قدر تورو درک می کنم ..منم دقیقا به همین چیز ها معتادم ...
مامان من هم کلا عشق میوه بیرون گزاشتنه ...۵ تا یخچالم تو خونه باشه باز تا زمشتون می شه باید میوه هارو بزاره بیرون..چند وقت پیش بهش می گم رفیتیم یه یخچال نو خریدیم ..میگه هوا به خنکی یچجال چرا خریدین
..............
امان از این صدا ...تو اصلا ۴ شنبه هاهیچی از درس می فهمی

تو خودت هم سن مامانه منی!! مامانت احتمالا همسن های مادربزرگ من هستن!! خوب حق دارن این عادت های قدیمی براشون باقی مونده باشه!! ولی مامانه من چرا؟؟؟ باور کن مامانم توی یخچال به دنیا اومده! ولی هنوز نفهمیده مورد مصرفش چیه!

تُــ ـپُــ ـق پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ق.ظ http://dailyt.blogfa.com/

میوه رو پایه ام بد جور ... اما شکلات نه !

:دی

سعید(زیر تیغ) پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:40 ق.ظ http://ziretigh1.blogfa.com

خوبه منم اگه میوه باشه دیگه شام ناهار نمی خورم
البته فقط با نارنگی پرتغال مشکل دارم ولی شدیدادوستش دارم
مشکل هم بامای بی بی حل می شه ولی چه کنم دیگه
بعدش این علی شما چه کارا که نمی کنه

مگه بقیه میوه ها رو خشک شده میخوری؟؟

سوفی پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ http://sophie-88.blogfa.com/

خوب بعضی میوه ها بیرون باشه سالم تر میمونه دیگه..
منم شکلات دوست دارم مخصوصا عاشق خوردن شکلات و شیرینی جات بعد از نهار یا شام..

پس خدا یخچال رو برای چی آفریده؟؟

پری ناز پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:29 ب.ظ http://www.huchthebee.wordpress.com

واقعا نمی دونم مامان ها این همه کار خارق العاده رو چطوری خلق می کنن؟

بعد از بچه به دنیا آوردن دستشون توی زایش کارها راه می افته!!

کمیاب پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ب.ظ http://oryanabad.blogspot.com/

ببین دیروز همکار من اومده میگه ببخشید مهندس میشه ب من بگی لپ تاپ چه فرقی با نوت بوک داره

گفتم چطور ؟؟

گفت : آخه میخوام برم بخرم خواستم سئوال کنم و اونی که بهتر هست رو بخرم

بهش آدرس لوازم خانه فروشی بده!! بره تخته گوشت بخره مصرفش براش بیشتره!!

هاD جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.gereh-koor.blogsky.com

شما احیاناً تک دختر نیستی ؟ به خاطر لحن درخواست میوه میگم !

نوچ :دی آخه مدلشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد