چراهای بی سر و ته و بی جواب!

فکر کنم این پست بهتره حذف بشه. 

کامنت ها رو به احترام دوستان حذف نکردم.

نظرات 7 + ارسال نظر
عابر شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:34 ق.ظ

امیدوارم بتونی عاقلانه تصمیم بگیری و با حرفهای ظریف و دلبرانه چشمهات بسته نشه.
چندتا از پستهات رو فقط خوندم. نمیتونم قضاوت کنم. اما ...
از یه سوراخ چند بار میشه نیش خورد؟؟!!!

سعید(زیر تیغ) شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ق.ظ

سلام
به نظر من این مشکل رو باید بشینید و بدون حاشیه با هم حلش کنید
امیدوارم روزهای خوشی در پیش داشته باشی

نگار شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام خانومی. وبلاگت رو خیلی وقته که میخونم. با احساسات تا حدی آشنا هستم. یه جورایی می فهمم تو رو .
هم اسم هستیم اما امیدوارم اشتباهاتمون مثل هم نباشه !
یه توصیه یا نصیحت یاهرچی اسمشو دوست داری بهت میکنم. اینکه هیچ وقت، تحت هیچ شرایطی از خواسته هات و علاقه هات نگذر مگر اینکه طرف ارزششو داشته باشه. البته توهین به علی نمی کنم. ولی چیزایی که می نویسی ، عین اشتباهات من می مونه توی 4 سال زندگی مشترک. زندگی که الان دقیقا به یه تار مو بسته شده. به ازدواج (چه با علی و چه بی علی) تنها وقتی فکر کن که اول خودت و نیازهات و علاقه هات رو خوب شناخته باشی. خواسته هات رو بنویس و بهشون فکر کن. جواب سوالاتت رو علی نباید بده، خودت باید بدی.
رفتار امروز تو با علی ، بازتاب رفتار علی با تو هستش توی روزهای قبل.
قطعاً تو ارزش بیشتر از این رو داری اما اینکه چرا علی با تو اونطوری رفتار کرده ، فقط یه قسمتیش به علی برمیگرده. یه قسمتی هم متوجه تو میشه.
تو از بعضی خواسته هات دربرابر علی گذشتی و در مقابل از اون خواستی تا خواسته هاش رو به تو بگه و حالا که فهمیدی اینطوری نبوده، اذیت میشی.
شرمنده اگه پر حرفی کردم .

هاD یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.gereh-koor.blogsky.com

اگر ایشون رفته سراغ کس دیگه یا متقابلاً مثل شما سعی نداشته شناخت داشته باشه یا خودش رو بهت بشناسونه به نظرم دلیلش اینه که این رابطه رو جدی نگرفته . حتی به عنوان یه رابطه‌ی دوستی محکم نپذیرفتتش .
تو رابطه دختر و پسری معمولاً رسم بر اینه . آقایون زود زده میشن و تنوع می‌خوان وخیلی به پایبندی در دوستی دختر و پسر معتقد نیستن. ولی دخترها عکس این هستن معمولاً .
اشکال از خود شما بوده که از نظر خودت قابل دوست داشتن نبودی . چون نه‌تنها شما ، بلکه خیلی از مردم هنوز نمی‌دونن که باید در مقابل رفتار دیگران مثل آینه رفتار کنن . خودمونیش این میشه که هر چقدر مایه گذاشت همون قدر مایه بذاری .ایشون در اون مورد رغبت نداشته و شما در عوض زیاده وری کردی . چرا ! چون ممکن بوده فکر کنی مدل و اخلاقش این طوره و باید کشفش کنی . آقایون درسته که موجودات کشف نشده‌ای هستن که از طریق جفت خودشون موشکافی میشن ولی اندازه‌ای داره و بعد از مدتی خودشون جلوتر ازجفت برای شناسوندنشون اقدام می‌کنن . فکر کنم شما به این مورد توجه نداشتی .
به هر حال سعی کن تصمیمی بگیری که بعدآً پشیمون نشی . والبته گل گفتن که ادم عاقل از یه سوراخ 2 بار نیش نمی‌خوره .
:)

هاD یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.gereh-koor.blogsky.com

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حواسم نبود ! یعنی درست می‌بینم ؟ نظرات اینجا تأیید شده ؟ ( آیکون حلقه زدن اشک توی چشم و وای خدای من ) :))

خودمم یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ق.ظ http://www.mandalayz.blogfa.com

ببخشین من همینجوری سرمو انداختم پایین پابرهنه اومدم وسط
ظاهرا بحث ناموسیه
بعدا سر فرصت مذاهم میشم

خدارحمی جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ب.ظ http://khodarahmi.blogsky.com

سلام
بلاگ جالبی داری .قشنگ مینویسی
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد