عشق عقل را میپراند!!

چه جوری بایدبهت بگم که وقتی صدات  تو‌دماغی میشه، از  پشت تلفن میخوام بخورمت؟؟ خواهش میکنم دیگه سرما نخور!! دلم برای صدای سرما خورده‌ات قیلی ویلی میره پسره ی دائم‌السرماخورده‌ی من!

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید(زیر تیغ) شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ق.ظ

واقعا اینطوری می شی

چه طوری؟

هاD یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ق.ظ http://www.gereh-koor.blogsky.com

قبلش ماسک بزن :))

حتی گوشی تلفن رو هم ضد عفونی میگنم!!

آلما یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:16 ق.ظ http://www.almm.blogsky.com

اینم یه مدل عشقه دیگه نگار جون

سعید(زیر تیغ) سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ق.ظ

سلام
نگار خانم
خدمتت عرض شود که اولش بگم می دونم یه درخواست زیادیه ولی گفتم اگه دوست داشتی
من خیلی وقته تو فکر ساختن یه وبلاگ واسه نمایش عکس هستم و قالبی هم (فقط عکسش رو) طراحی کردم
البته خیلی ساده هست یه صفحه خیلی ساده که فقط یه عکس توش دیده بشه و با نکس زدن بره عکس دیگه اگه وقت داری قالبش رو بنویسی من یه نسخه از عکسی که طراحی کردم رو واست بفرستم با فایلهای پی ان جی آیکونها شما فقط قالب رو بنویس آپلود کردن عکسها هم با خودم
ممنون حتی اگه وقت نداری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد