این مرخصی هم تموم شد...

سلاااااااااااااااااااامم عسلم...

 

خوبی؟؟ 

 

من یه شب در میون این نتم بازی در میاره باز دیشب نتونستم اپ کنم... 

 

خانومی گلم دیروز با اس ام اس گزارش کارمو دادم دیگه نمینویسم... 

 

دیشب تا که باهم خوابیدیم بغلت کردم خوابیدیم دیگه تا ۱۰ و اینا خواب بودم پاشدم یه ساعتی خونه بودم بعد رفتم بیرون موهای نداشتمو کوتاه کردم بعدش رفتم ۵ تا کارت تلفن خریدم که اونجا یه چند روزی داشته باشم نباید هی از اونجا یه دونه یه دونه بگیرم... بعدشم اومدم خونه با عشقم حرف زدم و بعدشم رفتم ناهار..الانم که دارم اینو مینویسم... 

  

بلیطم که نگرفتم الانم که گیر نمیاد دیگه قرار شد با خانواده محترم بریم امشب..مامانم خیلی وقته میخواست بره قم زیارت حضرت معصومه الان دیگه گفت که هم منو میبرن هم خودشون زیارت میکنن و برمیگردن.. 

 

خوبیش اینه تو شبم که تو راهم میتونم باهات اس ام اس بازی کنم و کمتر دلمون میگیره... 

 

فدای تو بشم من..من دیگه سفارش نمیکنم... هرچی تو کردی و این نگار خانوم دوست داشتنی منا..اذیتش نمیکنی..بهونه گیری نمیکینی ازش..چشای ناز و قشنگشو خیس نمیکنی...درساتو خوب میخونی...علی هم هر روز روزی دو دفعه بهت زنگ میزنه یه دفعه صبح زود یه دفعه هم هروقت شد تا شب...که خانومش..عشقش..ماهش..عزیز دلش...دلش تنگ نشه..خب؟؟ 

 

من الهی فدای این نگارم بشم که اینقد خوب و ناز و دوست داشتنیه قربونش برم من الهییییییییییییییییییی... 

 

دوست دارم خانومممممممممممممممممم... 

 

عاشقتم عزیز دل علی... 

 

یه دنیا پر از ۶ های صورتی و نارنجی دوست دارممممممممممممممم... 

 

خانومم از الان دلم واست تنگ و تنگتر میشه هی..ولی نباید بشه..قول دادیم بهم که زیاد نشه که اذیتمون نکنه..خب؟؟؟ 

 

افریین دخمل ناز و خوشگل و دوست داشتنیه من... 

 

خب دیگه من دارم میرم یه حموم اساسی بکنم که دیگه میرم اونجا خودت میدونی چه جوری میشم... 

 

 شامپو و صابون خیریدی واسم و کرم که زود به زود برم حموم مث حسن کچل که گولش میزدن..ولی میرم دیگه هفته ای یه بارو حداقل..الان هوا خوب شده بیشتر میرم خیالت راحت...اینقده هم دوست دارم این صابون و شامپو و کرمی که واسم خریدیو که نگو..مرسی خانوممممممممم... 

 

خب دیگه برم که خیلی کار دارم..اومدی هروز مینویسیا..خب؟؟ میدونم که مینویس 

  

 

خب دیگه نگارم..خیلی خیلی دوست  

 

دارم..دلتنگتم..مواظب خودت باش خیلی خیلیا... 

 

دوست دارم عاشقتم زندگیمی عسلی جونم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد