الان مشهدی...

سلااااااااااااااااااااااااااام عشقم... 

 

خوبی گلم... 

 

خیلی خیلی خسته نباشی..الهیی بمیرم که امروز میدونم چقدر خسته شدی خانومم... 

 

۱۲ ساعت تو قطار بودی بعدشم که با بهم ریختن برنامتون خونه نداشتین تا ۱ ساعت پیش که بلاخره خونه جور شد و تازه تو تونستی یکم استراحت کنی... 

 

فدات بشم روز اول سفرت که جز خستگی هیچی نداشت واست ایشالا روزای بعدی خوش بگذره بهت عزیزم... 

 

منم که از صبح کله پزی ساعت ۸:۳۰ صبح..(جدیدا کله رو ۸:۳۰ صبح میپزن)با صداهای گوش خراش بابام که خیلی مهربونانهداشت بیدارمون میکرد از خواب پاشدم و یه صبحونه خوردمو دیگه رفتیم خونه بابابزرگم اینا که همه فامیل اونوری یعنی خاله ها و داییا و اینا اونجا جمع بودن...۳ تا خاله دارم هر کدوم یه دوجین بچه دارن خلاصه خیلی شلوغ میشه اونجا جات خیلی خیلی خیلیییییییییییییی خالی بود خداییش عزیز دلم...همش به فکرت بودمو به یادت بودم اونجا باور کن...خلاصه ناهار رو اونجا بودیم و اینا تا ساعت حدود ۳ بد از ظهر که باز ایل و قبیله حجمله کردیم خونه عموی مامانم که هرسال میریم اونجا...یه ساعتی هم اونجا تلپ بودیمو بعدش بصورت خیلی خوشحالانه اومدیم خونه ...دلم خوش بود حالا میایم خونه استراحت ولی عمرا باز خرمونو گرفتن بریم خونه دایی مامانم..که البته دایی بابامم میشه..مشترکن...اینام که فک میکنن روده ما به اونا (بابام اینا) وصله..هرجایی میرن ماهم باید بریم..خلاصه باز یه ساعت اونجا بودیم دوباره اومدیم بیرون رفتیم خونه یکی دیگه از فامیلامون یه ساعتم اونجا بودیم بعدشم که مهمونامون زنگ زدن کجاایییییییییییین ما در خونتون منتظریم بیایین خونه زودی..خلاصه شوتی اومدیم خونه دیگه از اونوقت تا حالا هم یه سره مهمون میاد و میره...تا الان ساعت ۱۱:۳۰ شب که دیگه اخرینشونو بیرون کردیمو درو بستیم کرکره رو کشیدیم پایین تا فردا... 

 

اینم از کار و کردار ما از بوق صبح تا حالا  

 

الامم اینقده خسته ام که نگو.. 

 

تازه تازشم دلم اینقده واست تنگولیده و یه زره شده نگار جونم...خیلی شدیدا... 

 

خانومم امروز هر لحظه به فکرت بوم و اونجا همش جاتو پیش خودم خالی کردم و تو خیالاتم میگفتم الا نگارم مثلا اینجاست باهم خوش میگذرونیم... 

حالا ایشالا سال دیگه واقعیش میکنیم..مگه نه؟؟ هوراااااااااااااااااا... 

 

نگارمممم دوست دارممممممممممممممممممممم...عاشقتم خانومم...قربونت برم الهیی.. 

 

مواظب خودت خیلی باش خوشز بگذرون و از اون خنده قشنگات که من عاشقشم همیشه رو لبات باشه عشقم... 

 

دوست دارممممممممممممممممم ۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶هوارتا...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد