۶۶۶۶...

سلاممممممممممممممممممممممممم نگارم...

 

 

حالت خوبه عزیز دل علی؟؟ 

  

 

میگما خوبه من بگم مثلا میرم تا ۳ ماه دیگه یهو میبینی بعد رفتنم ۳ روز بعدش میام مرخصی..

 

ایندفعه میخواستم ۴۰ روز بمونم شد ۱۳ روز..

  

گفتی اپ کنم ولی باور کن مخم پاک تعطیله... 

 

الان که دارم مینویسم دارم از صرفه...سرفه...ثرفه... خفه میشم...اخه این پشه ها بد جوری گاز میگیرن اومدم حشره کش زدم یه عالمه که پشه ها بمیرن ولی فک کنم خودم از پشه ها زودتر بمیرم.. 

 

خانوممم دلتنگتم بد فرم..این ۲...۳ روزه هم که اومدم غیر از اینکه حالتو بد کردم کار دیگه ای نکردم..بخاطر همین بیشتر دلم واست تنگولیده... 

 

دلم میخوادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد... 

 

نگارم...عسلم..گلم..ماهم...شیرینم...نباتم...قند عسلم...خشگلم...ناز خانومم... 

 

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم خانومی..ببخشم این چند روزه اذیتت کردم.. 

 

میبخشی؟؟ تو که زیاد بخشیدیم...خجالت میکشم دیگه اینو بگم..ولی خب گفتم دیگه... 

 

۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶ هوارتا دوست دارم و عاشقتم گلی جونم... 

  

 

خب دیگه من اپیدم حالا نوبت تو هستش... 

 

دوست دارم عاشقتم نازنینم..مهربونم همه کسم..زندگیم...  

 

بوووووووووووس بوووووووووووووووووووووووس بغل محکمممممممممممممممممممم...

نظرات 3 + ارسال نظر
نسیم دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:08 ق.ظ http://homewe.blogfa.com

سلام
خیلی خوشحال شدم که پستتتون رو خوندم.
خداراشکر نگار جان که بالاخره علی اقا اومد پیشت عزیزم.
امیدوارم که خیلی خیلی بهتون خوش بگذره و سال خوبی در کنار هم داشته باشید.

سانیا دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ب.ظ http://banuye.blogsky.com/

قدر این نگار خانوم رو بدونید.خیلی ماهه.

خانوم زیگزاگ سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:45 ب.ظ http://Daily.30n.ir

مطمئن باشید با اومدنه شما نگار حالش روز به روز بهتر می‌شه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد