دکتر علی( روز دهم و یازدهم)

۳ روزه سردرد عجیبی دارم!...بعد از اون مشکلاتی که مربوط به مغز و اینا میشد، خیلی وقت بود سردرد نمیشدم!... این ۳ روزه حتی توی خواب هم سرم درد داره! شاید وقتی میخوابم بدتر میشم!... میخواستم بهت نگم تا ناراحت نشی! ولی مثل بقیه خبرهای بد یا خوبی که میخوام نگم ولی میگم، اینبار هم نتونستم جلو دهنم رو بگیرم و بهت لحظه لحظه از سردردم گزارش دادم! 

امروز هم که تا ظهر دانشگاه بودم ولی دیگه سردردم به اوج رسیده بود و سرگیجه و حال تهوع هم همراهش شده بود! نتونستم تا عصر طاقت بیارم و اومدم خونه! هر چی میخوام از کلاسام غیبت نکنم و غیبتهام رو بذارم برای روزی که تو میای، ولی نشد!  

غروب یه قرص دیگه خوردم و بیهوش شدم. ( همینجوری خوابم نمیبره)...ساعت ۸ شب با زنگ تو بیدار شدم. از صدای خوابالو و گرفته ام فهمیدی خواب بودم و حالم زیاد خوب نیست. برای همین مهربون تر از همیشه شدی و مثل یه فرشته ی مهربون باهام حرف میزدی! دکتر شدی! برای مریض کوشولوت راه های درمانی تجویز کردی! بعدشم... 

علی؟؟ میدونی چقدر لذت بخشه وقتی با اون حس خاص باهام حرف میزنی؟ ..میدونی صدات چقدر برام آرامبخشه؟؟...قشنگترین خوابم رو وقتی دارم که چشمام رو میبندم و خودم رو به صدای آروم تو میسپارم! از پشت تلفن نوازشم میکنی و من اصطکاک و گرمی دستت رو با پوستم حس میکنم! ناز و نوازشم میکنی، میبوسیم، حرفای عاشقانه در گوشم نجوا میکنی و من آروم آروم  در آغوشت خواب میرم!!...

علی باورت میشه از اون موقعی که باهام حرف زدی، سرم خیلی خیلی خیلی بهتر شده؟؟...سردردی که با قرص و هیچ کوفتی خوب نمیشد، با حرفا و صدای اعجازگر  تو خوب شده!...ممنونم ازت بهترینم...ممنونم که انقدر خوبی...ممنونم که نگرانم هستی...ممنونم که هر لحظه در کنارم هستی و انقدر برات مهمم...ممنونم که با همه ی خستگیهات، برام وقت میذاری و تا من خوب نباشم تلفن رو قطع نمیکنی...دوستت دارم عزیز دلم

خدایا شکرت که علی هست و من برای ِ علی هستم...همیشه ما رو برای همدیگه نگهدار

نظرات 6 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 ق.ظ http://homewe.blogfa.com

سلام
خداراشکر که بهتر شدی.
سر درد نگو بگو بلا تمام زندگیو بهم میریزه.
خدا بهت بهترین دکتر رو داده ...
امیدوارم که خوش باشید.

قهوه چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ب.ظ http://paatough.blogfa.com

خدا رو شکر که بهتر شدی خانومی.

بووووووووووس بووووووووووووس

صبا و سهیل چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:31 ب.ظ http://soheil-saba.blogfa.com/

سلام نگار خانومی
قضیه سردرداتو جدی بگیر حتما متخصص برو
البته میدونم باتجربه ترین متخصص رو داری...
بعدشم خوشحالم که بالاخره تصمیم گرفتین نظرارو تایید کنین
امیدوارم همیشه عاشق باشین
دوستتون داریم
بای

سانیا چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:09 ب.ظ http://banuye.blogsky.com/

آخی عزیزم خوشحالم که خوب شدی.خدا این آقای دکتر رو حفظ کنه برات.

خانوم زیگزاگ چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ب.ظ http://Daily.30n.ir

آمین!

عزیزم یه دکتر برو! اینجور مسائل رو که پشت گوش نمی‌ندازن دختره خوب!

زیاد مهم نبود. خستگی و ضعف و از این درد و مرضا بود که خدا رو شکر خوب شد. اگه بیشتر طول میکشید میرفتم دکتر.سابقه داره!

مامادو پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ب.ظ http://kodakenafahm.persianblog.ir/

سلام به دو کبوتر عاشق(این لقبی بود که منو بابادو به همه میدادیم ...بعد نامزدی هم که همه عشقولیمون رو فهمیدن مفتخر شدیم به این لقب در فامیل!!!)
خوب به علت حسودی خفن امروز یک مرض مورد نیاز میگیریم که بابادو جونمان یک عدد نسخه برامون بپیچن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد