دوست داااااااااااااارممممممممم...

سلااااااااااااااااامم نگارم... 

 

خوبی عزیزم؟؟ 

 

ایشالا که همیشه خوب باشی گلم.. 

 

بعد از ظهری گفتی یکم دلدرد داری..الهی بمیرم...منم میدونم واسه چیه دیگه...خدا کنه ایندفعه زیاد اذیتت نکنه و از اون دلدردای بد نشی... 

 

خب عسلم امروز تا عصری خونه بودی بعدش رفتی بیرون.. خوش گذشت خانومی؟؟ 

  

ایشالا که خوش گذشته باشه... 

 

خانومم دلم تنگته..با اینکه تقریبا همیشه (تا وقتی اینجا باشم)در ارتباطیم با اس ام اس و بعضی وقتاحرف زدن تلفنی... ولی خب بازم افاقه نمیکنه...

 

خانومی گلم دوست دارمممممممممممممممممممممممممممم 

دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...  

 دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...  

 دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...  

 دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...  

 دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...  

 دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...  

 دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...  

 دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...  

 دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...  

 دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...  

 دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...  

دوست دارم... آی لاو یو... 

 

ای دختر از دست تو.. 

 

نگفتم غلط کرده هرکی گفته اون قبلنا..باز به چشای خانوم من توهین کردی در ملأ عام...؟؟  

دیگه نشنوما...اصن هرچی قورباغه هستو میزنم میکشم... 

 

خداییش چشات قشنگه..من موندم توش چرا بعضیا درک نمیکنن اینقد خنگن اخه...  

چشمهای خانوم من خوشگلهههههههههههه قربونش برم الهییی...  

 

راستی خانومم نقشهه رو نشستم از صبح تا حالا روش کار کردم و بلاخره یه چیزایی سر هم کردم... 

خیلی ادمو خسته میکنه مخصوصا که بخوای یه روزه تمومش کنی ولی خب میدونی چیه وقتی نقشهه به یه جاهایی میرسه و یه شکلی به خودش میگیره همه خستگیام بیرون میره..حالا که دیگه تورو هم دارم یه خسته نباشی که بهم میگی اندازه خستگیای تمام عمرم می ارزه..فدات بشم من مهربونم...

 

 راستی خانومم... 

 

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی... 

 

خیلی خوشگله این عکسه که گذاشتیا..خدایی وقتی دیدم کلی ذوق کردم و خوشم اومد..واقعا بامزه است عکسه..من که خیلی خیلی خوشم اومد ازش...ممنون خشگلم..خشمل شد کلی... 

خیلی خیلی حال نمودیم خلاصه...دست خانوم عزیزم درد نکنه...  

 

دیشب میخواستم اپ کنما..یه چیزایی بنویسم... ولی خب خودت که اونجوری بیهوش شدی تو بغلم! منم که دست کمی از تو نداشتم. وقتی اینقد بوست کردم تا خوابت برد، خودمم بیهوش شدم انگاری... 

 

امروز صبح مست خواب بودم که صدای بابامو از آشپزخونه که بغل اتاق منه شنیدم و فهمیدم که آش گندم(نذری) گرفته...بوی خوبشم پیچیده بود تو اتاقم...خیلی خیلی خوابم میومدا اخه شب زود خوابیده بودیم که میدونی که دیگه..ولی هرچی سعی کردم نتونست جلو خودمو بگیرم و بخوابم پاشدم رفتم دوتا کاسه پر از اش خوردم ای خوشمزه بود جات خیلی خالی ولی باور کن کاسه دومیه رو به جای تو خوردما...

 بعدشم میخواستم بشینم سر اون نقشهه که یهو رو تختم خوابم برد تا اونوقتی که تو زنگیدی یدارم کردی...از ۸ خوابیده بودم تا ۱۰:۳۰خوب شد بیدارم کردیا..وگرنه با اینهمه کار نمیرسیدم تمومش کنم...ممنون عزیز دلم... 

 

اوه اوه چقده حرف زدما... 

 

اوه یه چیزه دیگه...تو کامنتا دیدم به سلامتی..مبارکی و میمنت و اینا یه خانومی اقایی (اسمشو ننوشته بود) اومده بودن زحمت کشیده بودن کلی زیر اب مارو پیش خانومم زده بودن...میخواستم صمیمانه از احماق قلب عاشقم ازشون تشکر کنم واقعا... 

 

خب دیگه خیلی روده درازی کردم... و در پایان این دستخط امشب بازم میخوام بگم نگارم..عشقم..زندگیم خانومم...عزیز دلم..دوستتت داررررمممممممممممممممممممم... 

 دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...   

دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...   

 

دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...  

 دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...  

 

دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...   

 

دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...   

 

دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...   

 

دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...   

 

دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...   

 

دوست دارم...دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم... دوست دارم...   

 

 

 

 

 

 

پینوشت نگار:  منم دوست دارم عزیزم! واقعا هم خسته نباشی که به این سرعت نقشه خونه رو کشیدی!! فقط یادت رفت این نکته رو ذکر کنی!!! ...  از صبح سعی کردم زنگ نزنم و اس ام اس ندم که مزاحم کارت نشم!! ... بعد از چند ساعت وقتی پرسیدم که نقشه به کجا رسیده؟؟ گفتی:‌همه چی درست شده! فقط جایی برای دستشویی و حموم پیدا نمیکنم!! بعد از چند لحظه که با من حرف زدی ، جای دستشویی و حموم هم به ذهنت اومد!!! 

واقعا شدت عشق در این حــــــــــــد؟؟... با من حرف میزنی جای دستشویی رو پیدا میکنی!!!! ای خــــــــــــــــــــــدا بیا بخور منو از دست این علی!!... تا حالا نمیدونستم انقدر به دستشویی شباهت دارم!! 

  

 

 

پی نوشت ۲... علی : 

نگار خانومم عشقم گلم...ماهم ..عزیز دلم..راست میگی به خدا..شرمنده همش مال این حافظه خراب منه..یادم رفت ازت تشکر کنم..میدونم و میفهمم که به خاطر من که کار داشتم از صبح تا حالا علی رغم میلت تحمل کردی و بهم اس ام اس ندادی تا من راحت به کارم برسم..به خدا منم دلم هی برات تنگ میشد این چند ساعت ولی میدیدم خیلی هم کار دار نمیشد بهت اس ام اس داد..ممنونم به خاطر همه خوبیا عزیز دلم... 

 

درباره اون دستشویی هم به خدا شوخی کردم من خانومی..اصلن تو برداشت بد کردی ازش من هیچ وجه همچین منظوری نداشتم به خداا...بازم شرمنده..ممنونم و مرسیییییی مهربونم...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد