روز هشتم بدون تو!

  42-15533974 - Couple Face to Face

  

میبینی علی؟؟؟ 

خوب شد من دیشب چند خط اینجا نوشتم تا دقیقا برعکسه همه ی نوشته هام پیش بیاد!!  میگن خوابه زن چپه! والا نشنیده بودم که دستش هم کجه!! ( بر وزن «چپه» )

گفتم میخوام شب زود بخوابم و صبح زود وقتی تو زنگ میزنی باهات حرف بزنم و شارژ بشم و بعدش بشینم سر درسام!! 

میدونی چی شد؟؟... شب تا ۳ بیدار بودم!! خوابم نمیبرد و نشستم به درس خوندن!! ... صبح وقتی تو زنگ زدی از خواب پریدم و وقتی خوابالو اطرافم رو دید زدم، دیدم که  یه نفر  اول صبح نشسته پیشم!! ۲ بار  ریجکت کردم و  وقتی اون یه نفر از پیشم رفت،  تو دیگه زنگ نزدی!!  یعنی اصلا نشد که با هم حرف بزنیم و این یعنی یه حال گیریه بزرگ اول صبح! این یعنی  گند خوردن به یک روز از همون اول کار!! 

 خیلی منتظر بودم که دوباره زنگ بزنی و کلی طول کشید که دوباره خوابیدم و ساعت ۱۱ دوباره زنگ زدی و من از خواب بیدار شدم!!  

با صدای خوابالو میگم: بلهههه ( چیزی شبیه صدای گودزیلا ی سرماخورده!) 

- علی: سلام عرض شد!! 

- اوهوم! سلام 

- نگار تو هنوز تا این موقع  خواب بودی؟؟؟ ببین ساعت چنده!!  

- نهههه! من خواب نبودم که( اصلا هم با توجه به اون صدام تابلو نبود که دارم مثل همون گودزیلاهه دروغ میگم!!) 

- معلومه!! ولی خوب شد بیدارت کردم!! پاشو یه چیزی بخور و بشین سر درست!! فردا امتحان داری! پاشو قربون چشمای خوابالوت برم!

- باشه ! الان میرم درس میخونم.. تو چی کار کردی؟

خیلی شیک بهم خبر دادی که بر خلاف نظر فرمانده ی خودتون،رئیس بهداری قبول نکرده که کارت رو عوض کنی و مجبوری راننده ی آمبولانس بهداری باشی!! ... خدایا شکرت که اینجوری من رو ضایع میکنی!! داشتیم خدا؟؟ خوبه دیشب انقدر شکرت رو به جا آوردما!! دستت درد نکنه!! 

  

 از اونجایی که خدا خیلی هوای ما دو تا رو داره ،دیگه تلفن ساعت ۶-۷ هم منتقل شد به ساعت ۹-۱۰ شب!!! اینم از فواید داشتنه یک عدد علی آقایه راننده آمبولانسه!! 

ولی خوب که فکر میکنم میبینم با این سمت جدیدی که به علی دادن، وقتی برگشت میتونه به خوبی صدای آژیر آمبولانس رو برام شبیه سازی کنه!!! چه نعمتی از این بزرگتر که عشق آدم انقدر شیرین کاری یاد بگیره!! هان؟؟ 

باید این مورد رو هم به لیست زیر اضافه کنم: 

-کله ی کچل 

-کثیفی و حموم نرفتن تا سقف ۲۰ روز  

-اصلاح نکردن و ریش بلند در حد حجت الاسلام علی آقا 

- حشر و نشر با همه مدل  آدمه معتاد و همه کاره!!  

- لباس های شیک و کثیف!  

- صدای آژیر 

( واقعا با این توصیفاتی که من کردم باید خودت بدونی  که وقتی از سربازی برمیگردی، چقدر تو دل برو میشی!! خوردنی هاااا!!!)

  

(هر وقت نون و آب توی زندگی نداشتیم، میتونم به این افتخار کنم که علی در آوردن صدای آژیر آمبولانس رو توی مدت خدمت مقدس سربازی ،خوب یادگرفته!! حتی بهتر از خوده آژیر!! 

الان قلبم داره گوپ گوپ میکنه و میگه: علی جون دوست دارم( ترجیحا با صدای آژیر بخون که برات دلنشین تر باش!)