دوست دارررممممممممممم...

سلاااممممممممممممم عزیز دل من... 

 

این اخرین سلام منه تا ۱ ماه دیگه به احتمال زیاد... 

 

هم حال تو رو میفهمم هم حال خودمو دارم میبینم... 

 

خانومی به علی قول دادی گریه نکنی! نگار جون منو اذیتش نکنی...به قولت عمل کن. هرچند میدونم سختته..چون میشناسمت... 

 

نگار جونم میخوام وقتی برمیگردم از اونجا، اینجا رو خشگلش کرده باشی با قالب قشنگی که میسازی براش و هم زیاد نوشته باشی که میدونم مینویسی... 

 

فدای تو بشم من! این دم اخر رفتنی، اصن  قاطی کردم نمیفهمم چی دارم مینویسم... 

 

فقط و فقط خیلی خیلی هوای عزیز دل منو داشته باش و مواظبش باش جون علی..خب؟ 

 

گریه به چشمای قشنگ خانوم من نیاد یا اگه  دیگه بعضی وقتا دست خودش نیست و میاد، یه کم فقط بیادا...افرین دخمل خوشگل ناز خودم... 

 

درساتم خوب خوب بخون بدونه نگرانی و فکر و خیال..میخوام همشو ۲۰ بگیری یه جایزه خوب واست بگیرما...افرین خانومم... 

 

منم میرم اونجا فقط واسه نگار جونم دعا میکنم...خیلی خیلی دعات میکنم خانوممم... 

 

دیگه اینکه اون برنامه هایی که دیشب گفتی که ریختی واسه عشق من، میشینی با دقت بهش عمل میکنی که سرت گرم باشه و اون دل مهربونت نگیره ها...خب.. 

 

خب اینم از این..دیگه چی بگم... 

 

زنگم که هر روز میزنم بهت. نگران نباش گلم... 

 

دیگه اینکه عاشقتم! دوست دارم! میمیرم برات!..همه زندگیه منی نگار به خدااااااااااااااااا... 

 

خدایا شکرت که این فرشتتو نصیب من کردی... 

 

نگار جون دیگه خیلی خیلی داره دیرم میشه...برم یه چیزی بخورم و حرکت کنم که ساعت ۷ از اتوبوس جا نمونم... 

 

راستی میخوام نگار منو تپلی کنی تا برمیگردما...صبحانه -نهار -شام- همشو مرتب هروز میخوریا..فدات بشم عشقم... 

 

دیگه سفارش نکنما..مریضیاتم خوب میکنی زودی! دیگه هم مریض بشی من میدونم و توآ... 

 

قربون چشات بشم..قربونت برم من خانومم... 

 

دیگه برم.. 

 

خیلی خیلی مواظب خودت باش...علی همیشه پیشته..هر لحظه که تو فکرشو بکنی... 

 

دوست دارم نگارم...دوست دارم همه هستی من..عاشقتم...میمیرم برات..فعلا..یا حق...